אגרת רישיון נשק – מידע חשוב, עדכני, מלא ומדויק לשנת 2024

אגרת רישיון נשק – מידע חשוב, עדכני, מלא ומדויק לשנת 2024

על מנת להוציא רישיון נשק או לחדש רישיון נשק קיים יש לשלם אגרת רישיון נשק. במידה ומדובר בחידוש רישיון – חשוב לעשות זאת בזמן ולא אחרי המועד הנקבע. לאחר תשלום האגרה ניתן לבצע הכשרה במטווח. הכנו לכם מדריך קצר שיספר לכם את כל מה שאתם צריכים בנוגע לאגרה – כולל תעריף עדכני, דרכי תשלום, זכאות אפשרית להנחה והדרך לקבל סיוע בהוצאת רישיון לאקדח. 

כיצד ניתן לשלם את האגרה?

בראש ובראשונה יש להגיש בקשה להוצאת רישיון נשק פרטי כולל כל המסמכים הנדרשים. הבקשה שלכם תיבחן ובמידה והיא תאושר, יהיה באפשרותכם לקבוע תאריך לראיון אישי בלשכת רישוי קרובה אליכם – אלא אם קבלתם פטור מראיון. אם עברתם בהצלחה את הראיון האישי תקבלו "אישור מותנה". בשלב זה יש לשלם אגרת רישיון נשק וניתן לעשות זאת באמצעות שובר באחד מ-2 האפיקים הבאים:

  • שירות התשלומים הממשלתי – כאן
  • תשלום בבנק הדואר

אגרת רישיון נשק – תעריף עדכני לשנת 2024

גובה האגרה נכון ל-09/23 עומד על 65 ש"ח לשנה. זאת עבור:

  • הוצאת רישיון נשק פרטי חדש
  • חידוש רישיון נשק פרטי קיים
  • החלפת כלי ירייה

מידע נוסף אודות אגרת רישיון נשק תוכלו למצוא כאן.

זכאות להנחה בתשלום האגרה

חיילים המשרתים במילואים ובעלי תעודת "משרת מילואים פעיל" זכאים להנחה בגובה של 50% מסך האגרה. במידה ומדובר בחידוש רישיון, ההנחה תקפה רק במידה והרישיון חודש בזמן ולא באיחור. 

גובה האגרה במידה והרישיון לא חודש במועד

יש לחדש את רישיון הנשק במועד – משמע לפני שפג התוקף הרשמי שלו. חידוש רישיון נשק אחרי המועד יהיה כרוך בתוספת תשלום בנוסף לאגרת הרישוי הרגילה. גובה התוספת תלוי במידת האיחור:

  • עד 6 חודשים – תוספת תשלום בגובה אגרת רישיון לשנה אחת.
  • בין 6-12 חודשים – תוספת תשלום בגובה אגרת רישיון ל-3 שנים.
  • מעל לשנה – תוספת תשלום בגובה אגרת רישיון ל-4 שנים עבור כל שנה + חלקים ממנה (באופן יחסי).

אישור התשלום והצגתו במטווח

לאחר תשלום אגרת רישיון נשק יש להדפיס ולשמור את אישור התשלום. זאת בין היתר כי לאחר תשלום האגרה יש לבצע הכשרה במטווח ועל מנת לבצע אותה יש להציג הוכחה לתשלום האגרה. 

ממש בקרוב זה כאן – מטווח בפתח תקווה 

בקרוב מאוד אנחנו פותחים מטווח מורשה ומקצועי בפתח תקווה – המטווח היחיד בעיר, בו תוכלו לבצע גם הכשרה לצורך הוצאת וחידוש רישיון נשק וגם אימון ירי חופשי לשמירה על הכשירות ותפעול מיטבי של הנשק בעת ובמידת הצורך. בינתיים תוכלו לבצע מטווח במטווחים הממוקמים במרחק של עד 20 דקות נסיעה מהחנות וגם להנות מהנחות בלעדיות + שירות משודרג ומועדף ללקוחות "ארומה ארמס". 

סיוע אישי ללא תשלום בתהליך -הוצאת רישיון לאקדח

חנות נשק ארומה ארמס מחויבת לקהילה החמושה בארץ ישראל ונשמח לסייע לכם ללא תשלום בכל הקשור להגשת הטפסים לצורך הוצאת רישיון לאקדח או חידוש רישיון נשק קיים. 

בנוסף לכך תוכלו לרכוש מאיתנו את מלוא הציוד שאתם צריכים – ציוד של מיטב המותגים המובילים בעולם, לרבות נשק, תחמושת ואביזרים כמו נרתיקים פנימיים לאקדח, כספת לנשק, חגורות לנשק – ועוד. 

אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה. צרו איתנו קשר כאן או במספר הטלפון 077-8038224 או שתגיעו אלינו לחנות באפעל 18, פתח תקווה, ונשמח לסייע לכם ככל הניתן. 

3.5/5 - (4 votes)
תוכן עניינים:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
    פתח וואטסאפ
    אפשר לעזור?
    לקוחות יקרים,
    לאור עומס הפניות נא לפנות בנושא רישיון נשק למשרד לביטחון פנים.

    תודה
    Call Now Button דילוג לתוכן