חידוש רישיון נשק

חידוש רישיון נשק פרטי - המדריך המלא

טעות לחשוב שאם עשיתם כל מה שצריך עבור השגת רישיון נשק, מעתה לא צריך לעשות דבר, אלא מדי 3 שנים נדרשים לחדש את הרישיון, ואף יש לשים לב שמבצעים את החידוש עד כ3 חודשים לפני פקיעת התוקף. כיצד אם כן מחדשים את הרישיון ולמה חשוב לשים לב? היעזרו במידע הבא!
חשוב לשים לב לתאריך חידוש רישיון נשק פרטי.
ראשית חשוב להפנים שרק עליכם מוטלת החובה לחדש את הרישיון. אומנם הבקשה לחידוש רישיון נשלחת בדואר, אך יש להיות אחראיים. מה זה אומר? שמאחורי הרישיון מופיע תאריך פקיעת תוקף, כך שמוטב להכין תזכורת שתאפשר לדאוג לכך בזמן. פה נציין שאם מפספסים את התאריך האחרון שבו ניתן לחדש את הרישיון, יש לפנות אל תחנת המשטרה הקרובה ולהפקיד את הנשק. כדי לטפל במצב הבעייתי יש לפעול מול המשרד לביטחון פנים. זה אומר שיש לקבל מהמשרד טפסים, לחזור עמם לתחנת המשטרה, לשחרר את הנשק ולתאם מועד עבור חידוש רישיון לנשק.

5 שלבים בדרך לחידוש הרישיון

תוהים אודות התהליך או אודות כל מה שנוגע לחידוש רישיון נשק? ובכן ראוי לציין שתהליך חידוש רישיון נשק פרטי קצר משמעותית מתהליך השגת רישיון. כל שצריך לעשות זה להיצמד ל5 השלבים הבאים:

  1. צריך לשלם את האגרה לפי תעריף של 60 ש"ח לשנה שלמה. זאת ניתן לבצע באופן מקוון, או בסניף הדואר הקרוב. את האישור עבור התשלום חשוב לשמור, עדיף באופן מודפס.
  2. צריך לקבוע מועד שבו ניתן להגיע למטווח.
  3. יש למלא טופס חידוש רישיון.
  4. יש למלא טופס הצהרת בריאות (חתומה ע"י רופא המשפחה).
  5. לצד הטפסים המצוינים (אישור תשלום, הצהרת בריאות וטופס חידוש רישיון), נוסיף ונחדד שלמטווח גם יש להגיע מצוידים עם הטפסים הבאים: עם הרישיון הזמני, וכמובן שגם עם נשק, 2 מחסניות ונעלים סגורות. לאחר תום התהליך במטווח ימולא אישור הכשרה. כמו כן, נחדד שאם מדובר בחידוש רישיון נשק ארגוני, יש לוודא שעוברים הכשרה מקצועית בהתאם להנחיות המפורטות של בית העסק.

חשוב לדעת!

מדי 6 שנים יש לעבור בדיקת כשירות נפשית. כאשר זה רלוונטי הבקשה עבור חידוש רישיון נשק פרטי תכלול את ההפניה. כמו כן, היו מודעים שבמטווח תילקח תמונה שלכם ( לטובת חידוש הרישיון), ואילו הרישיון הזמני שקיבלתם (באמצעות טופסי החידוש, או דרך לשכת הרישוי) ייכנס לתוקף רק לאחר שמנהל המטווח יחתום עליו. רק בתום סך התהליך יישלח רישיון קבוע, בהתאם לכתובת שמופיעה במרשם האוכלוסין. מה עוד ראוי לדעת? שלצד חידוש רישיון נשק פרטי, קיים תהליך מקביל: ריענון רישיון נשק. תהליך זה נדרש לעבור בשנה השנייה שבה הרישיון הפרטי בתוקף, כלומר מדובר באימון ריענון נוסף שמתבצע מדי 3 שנים.

אודות ההכשרה במטווח

ההכשרה לוקחת כ4.5 שעות והיא כוללת מבחן עיוני ומעשי. רק לאחר שעוברים את המבחן העיוני בהצלחה עוברים להכשרה מעשית (מתאמנים באמצעות ירי של 80 כדורים ולבסוף נבחנים באמצעות ירי של 20 כדורים), כאשר בשני המקרים ציון עובר מתייחס ל70% הצלחה. מה עושים אם נכשלים? רשאים לעבור הכשרה נוספת.

מוזמנים להתייעץ עם חנות נשק ארומה ארמס בכל הנוגע לתהליך החידוש. 

שאלות נפוצות:

1כל כמה זמן צריך לחדש רישיון נשק?

תוך 3 שנים מרגע קבלת הרישיון. 

2מהי ההכשרה הנדרשת לחידוש רישיון נשק?

לפני שתוקף הרישיון שלכם פג תצטרכו לעבור הכשרה לחידוש רישיון. עליכם יהיה להמציא הצהרת בריאות חדשה ועדכנית ולשלם אגרת רישוי.  ההכשרה אורכת כשעתיים וכוללת הרצאת ריענון לגבי סמכויות וחוקים בטיפול/אכסנה/שימוש בנשק וירי של 50 כדור.

0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
    פתח וואטסאפ
    אפשר לעזור?
    לקוחות יקרים,
    לאור עומס הפניות נא לפנות בנושא רישיון נשק למשרד לביטחון פנים.

    תודה
    Call Now Button דילוג לתוכן