רשימת ישובים זכאים רישיון נשק 2024 – האם אתם בפנים?

רשימת ישובים זכאים רישיון נשק 2024 – האם אתם בפנים?

לא ניתן לשאת נשק בישראל מבלי להחזיק ברישיון נשק. למרות המציאות הישראלית המורכבת, די קשה להוציא רישיון לנשק פרטי. בשביל להצליח לעשות זאת יש לעמוד במספר דרישות סף להוצאת רישיון נשק או לחידוש רישיון נשק, וכמו כן גם להחזיק בעילה ברורה לכך. בתוך כל זאת, מגורים או עבודה ביישובים בעלי סיכון ביטחוני מוגבר, הנקראים "יישובים זכאים", מהווים עילה לקבלת רישיון נשק פרטי. עילה זאת איננה מספיקה לבדה לצורך הוצאת רישיון נשק פרטי, אך היא מעלה את הסיכויים לכך באופן משמעותי. להמשך קריאה על רשימת ישובים זכאים רישיון נשק 2024..

מהו יישוב זכאי?

יישובים זכאים הם יישובים בהם הסיכון הביטחוני נחשב לגבוה באופן יחסי ליישובים אחרים בישראל. זוהי הסיבה לכך שמגורים או עבודה ביישוב מסוג זה משפרים את הסיכוי להוציא רישיון נשק פרטי. 

עובדות פשוטות ומדויקות בכל הנוגע לרשימת היישובים הזכאים

כל מה שאתם צריכים לדעת אודות רשימת ישובים הזכאים לרישיון נשק 2023 נמצא בשורות הבאות:

* ישנה רשימה ספציפית ומסודרת של יישובים זכאים 

* הרשימה איננה זמינה לציבור, איננה מפורסמת ולא פורסמה מעולם ולא ניתן לדעת בוודאות באילו יישובים מדובר

* מרבית היישובים הזכאים ממוקמים מעבר לקו הירוק, בסמיכות לגדר ההפרדה ובסמיכות לגבולות המדינה

* ישנם יישובים זכאים נוספים שאינם נכללים תחת הגדרות הסעיף הקודם 

* מגורים או עבודה באחד מהיישובים הללו מעלים באופן ניכר את הסיכוי לקבל רישיון נשק

* הרשימה מוחזקת על ידי המשרד לביטחון פנים והוא הגורם שמעדכן אותה אחת לתקופה ובהתאם לשיקול דעתו

* מגורים או עבודה ביישוב זכאי אינם מעניקים לכשעצמם זכאות להוציא רישיון נשק באופן מוחלט אלא רק משפרים את הסיכוי לעשות זאת בהצלחה

כיצד תוכלו לדעת אם אתם מתגוררים או עובדים ביישוב זכאי?

לדאבוננו, אין אפשרות ישירה לקבל תשובה לשאלה זאת. אם אתם מעוניינים לקבל רישיון נשק, הסתכלתם ברשימת דרישות הסף והעילות (תבחינים) להוצאת רישיון, ואתם חושבים שיכול להיות שאתם מתגוררים ביישוב זכאי – עליכם להגיש בקשה לקבלת רישיון ולהמתין לתשובה.

אם אתם מעוניינים לבצע בדיקה מקדימה לפני הגשת הבקשה באופן רשמי, באפשרותכם להיעזר במחשבון לבדיקת זכאות לרישיון כלי ירייה פרטי באתר המשרד לביטחון פנים. אחד מהנתונים שתתבקשו למלא הוא היישוב שבו אתם מתגוררים. חשוב שתדעו שהמחשבון נותן הערכה ראשונית וחלקית בלבד, והזכאות לקבלת רישיון ניתנת רק על ידי הרשות המוסמכת לכך לאחר הגשת בקשה רשמית.

דרישות סף לקבלת רישיון נשק פרטי

מגורים או עבודה ביישוב זכאי בכל מקרה אינם מספיקים בפני עצמם. בנוסף לעמידה בלפחות אחת מהעילות (תבחינים), שאחת מהן היא מגורים או עבודה ביישוב זכאי, עליכם לעמוד גם בדרישות סף לקבלת רישיון נשק. אלו הן הדרישות:

* רישום במשרד הפנים כאזרחים ישראלים או כתושבי קבע

* מחייה בישראל במשך שלוש שנים רצופות לכל הפחות (לעיתים ניתן לקבל רישיון גם ללא עמידה בתנאי זה, כל עוד מדובר באזרחים ישראלים שהשלימו שירות צבאי, לאומי או אזרחי בישראל)

* שליטה בסיסית בשפה העברית

* עמידה בגיל מינימאלי לקבלת רישיון נשק – 18-21 לאזרחים ישראלים ששירתו בצבא או עשו שירות לאומי. 27 לאזרחים ישראלים שלא שירתו ו-45 למי שאינם אזרחי ישראל.

* הגשת הצהרת בריאות חתומה על ידי רופא

* עמידה בדרישות ההכשרה הנדרשות לצורך קבלת רישיון נשק

ייעוץ בדבר קבלת רישיון נשק

אם אתם זקוקים לייעוץ בכל הנוגע לקבלת רישיון נשק או חידוש רישיון נשק, אתם מוזמנים להתייעץ איתנו: ארומה ארמס – חנות נשק, תחמושת ואביזרים לנשק. נשמח לסייע לכם ואנו מאחלים לכם הצלחה רבה בתהליך הוצאת הרישיון ומחכים לראות אתכם מצטרפים לקהילה החמושה בישראל.

2.9/5 - (114 votes)
תוכן עניינים:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
    פתח וואטסאפ
    אפשר לעזור?
    לקוחות יקרים,
    לאור עומס הפניות נא לפנות בנושא רישיון נשק למשרד לביטחון פנים.

    תודה
    Call Now Button דילוג לתוכן