חנות נשק ארומה ארמס

אימוני ירי באקדח

לכל אזרח יש המחויבות והרצון לשמור על קרוביו ובני משפחתו, בייחוד במדינת ישראל בה המצב הביטחוני אינו יציב וזאת בלשון המעטה. אימוני ירי באקדח בארומה ארמס טקטיקל מתחלקים לשני סוגים :

  1. ההכשרה הנדרשת לקבלת רישיון לכלי ירייה שונים.
  2. אימון מקצועי להקניית יסודות הבטיחות הקליעה והשימוש בנשק

אנו בארומה ארמס, כחלק מתרומתנו לקהילה, הרכבנו אימון בסיס אשר מיועד לעזור ליורים מתחילים ומתקדמים לשלוט בעקרונות הקליעה. האימון מכוון לקהילית הסאב קומפאקט-  בהם ניתן למצוא את P365 של זיג, גלוק 43X ו S&W Shield Plusu עוד. באימון נשים דגש על אחיזה נכונה, יציבה, תמונת כוונות, עבודת הדק, שליטה ברתע ועוד.

בקשת רישיון לכלי ירייה פרטי:

אימוני ירי באקדח בארומה ארס טקטיקל מועברים על ידי מדריכים מהטובים ביותר בישראל. נציגנו ישמחו לסייע לכל יורה חדש בתהליך הגשת הטפסים לצורך קבלת הרישיון, זאת ללא כל תשלום, כחלק מהמחויבות שלנו לקהילה החמושה בישראל.

על מנת להגיש את בקשת רישיון לנשק כדאי יהיה להיעזר במערכת ממחושבת באינטרנט שתבקש מכם למלא מספר פרטים לבדוק את זכאותכם לקבלת רישיון או להתייעץ עם אחד המדריכים המקצועיים שלנו. בשלב הבא יהיה עליכם להכין הצהרת בריאות החתונה על ידי רופא המשפחה שלכם, צילום ת.ז כולל ספח, אישור על שירותי צבאי, לאומי, אזרחי או פטור משירות (ניתן להשתמש באתר צה"ל לצורך כך) ומסמכים התומכים בתבחינים שבגינן אתם מגישים את הבקשה.

כעת יהיה עליכם להיכנס למערכת ההזדהות הממשלתית על מנת למלא את טפסי הבקשה ולצרף את המסמכים הנדרשים שציינו קודם לכן. לאחר קליטת הבקשה תקבלו SMS המעדכן על טיפול בבקשתכם. לאחר בדיקה נוספת תקבלו SMS נוסף עם קישור לזימון תור לריאיון אישי בלשכת הרישוי. לאחר הריאיון תקבלו אישור מותנה שיאפשר לכם לשלם את האגרה השנתית הנדרשת לאחזקת הרישיון. לאחר תשלום האגרה תוכלו להגיע אל חנות נשק ארומה ארמס בפתח תקווה, למטווח המורשה מטעמה, זאת כדי לבחון את כלי הנשק האפשריים לרכישה וקבלת הכשרה מקצועי (אימוני ירי באקדח כאמור) על אותו הכלי אותו הוא מבקש לרכוש. לאחר שתעברו את ההכשרה תקבלו רישיון מנייר, תוכלו לרכוש את הכלי והתחמושת במקום. רישיון מגנטי יינתן תוך כ- 90 יום מביצוע העברת הבעלות על כלי הנשק.

הכשרה ראשונית לקבלת רישיון:

ההכשרה הראשונית הנדרשת לקבלת רישיון אורכת כ-4.5 שעות רצופות. היא כוללת הכשרה עיונית הנדרשת בציון 70 כדי לעבור. במידה ועברתם תוכלו לגשת להכשרה המעשית הכוללת אימוני ירי של 80 כדורים. בסיום אימון זה יתקיים מבחן הסמכה מעשי של 20 כדורים כאשר גם כאן תצטרכו ציון 70 לכל הפחות כדי לעבור. הכשרת המבחן העיוני תקפה עד 3 חודשים. מי שלא עובר את המבחן העיוני לא יוכל להתקדם למבחן המעשי. בעלי ידע והכשרה מקצועית קודמת יוכלו לציין זאת מול פקיד הרישוי ולבצע הכשרה ראשונית מקוצרת.

הכשרת ריענון וחידוש רישיון:

בשנה השנייה של תקופת הרישיון שלכם יהיה באחריותכם לבצע הכשרת ריענון. הכשרה זו מתבצעת במטווח מורשה והיא כוללת הכשרה עיונית והכשרה מעשית של אימון 40 כדורים. בסיום ההכשרה המעשית תצטרכו לעבור מבחן הסמכה של 10 כדורים בציון 70 ומעלה. אימוני ירי באקדח אינם אירוע חד פעמי וכי יש לא מדובר במשחק. על כן הרישיון לאחזקת כלי נשק תקף בדרך כלל ל3 שנים כאשר מלבד הכשרת הריענון באמצע תצטרכו גם לבצע הכשרה לחידוש רישיון נשק – לפני שיפוג תוקפו של הרישיון. ההכשרה לחידוש רישיון הינה הכשרה של שעתיים הכוללת גם כן הכשרה עיונית ומעשית. ניתן לבצע הכשרות נוספות עד תום תוקף הרישיון במידה ולא עברתם את ההכשרה הראשונה. מי שאינו עובר את הכשרת חידוש הרישיון ייאלץ להפקיד את הנשק במשטרת ישראל ללא דיחוי.

0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
    פתח וואטסאפ
    אפשר לעזור?
    לקוחות יקרים,
    לאור עומס הפניות נא לפנות בנושא רישיון נשק למשרד לביטחון פנים.

    תודה
    Call Now Button דילוג לתוכן