איך להיכנס לכושר קרבי ולכושר ירי?  

איך להיכנס לכושר קרבי ולכושר ירי?  

כושר גופני לפני שירות הצבאי הוא משהו שניתן לטפח ולעבוד עליו בעזרת שורה של טכניקות. כושר קרבי,  וכושר ירי זה כבר משהו שמחייב תשומת לב מלאה והירתמות שלמה של הגוף שלכם הרבה לפני השירות הצבאי. אז אם אתם רוצים להיכנס לכושר קרבי ולעבוד על יכולות הירי שלכם בכדי להגיע לכושר שיא, כדאי שתקראו את הכתבה הבאה.

יצירת שגרת ריצה קבועה

הדרך הבסיסית ביות ליצור לטפח כושר גופני טמונה בהעלאת היכולות של סיבולת הלב ריאה. ריצה קבועה תאפשר לגוף שלכם להשתמש במנגנונים הטבעיים שלו בכדי לשדרג את כושר ולהגיע לצרכים הנדרשים מחיילים אשר משרתים בקרבי. כמובן שניתן לעשות זאת לבד או בקבוצה אך חשוב לשים לב לקיצור זמנים בכל פעם ולהיעזר בסרגל יכולות כבר מתקופת האזרחות.

הצטרפות לקבוצת ריצה

כפי שכבר רמזנו בפסקה הראשונה, לא חייב לרוץ כבודדים וניתן להצטרף לשורה של קבוצות ריצה בכדי להגיע לכושר הרצוי. בקבוצה יש משהו מיוחד אשר לא קיים בהיבט האישי ומעבר למדריך, יש אחדות חברתית ותמיכה אחד בשני – ממש כמו בשירות הקרבי הבא לטובה כך שאם אתם רוצים להגיע אל כושר קרבי גבוה, אנו יותר ממליצים לשקול בחיוב את האופציה הנהדרת הזו.

שימוש בעזרים טכנולוגיים

בעידן של היום, זה פשוט חבל שלא להיעזר באפשרויות הטכנולוגיות הקיימות בכדי להגיע לכושר קרבי וליכולות ירי משובות. בכל הנוגע לכושר, ישנם שורה של שעונים חכמים ומדי דופק אשר מאפשרים ליצור אימונים יעילים וניתור קבוע של ההתקדמות שלכם. באשר ליכולות הירי שלכם, הרי שיותר ממומלץ להשתמש בסימולטורים אשר עובדים על החיבור בין היד למוח, ליצירת תוצאות ירי איכותיות יותר.

אימונים קבועים על יכולות הירי

אימוני קליעה וירי הינם הדרך הטובה ביותר לעבוד על יכולות הירי שלכם לפני הגיוס הצבאי וההצטרפות למגוון היחידות. בנוסף לסימולטורים אשר הזכרנו מקודם, ישנם שורה של מטווחים אשר ניתן להגיע אליהם בכדי לעבוד על טכניקת הירי שלכם. אין ספק שאימון זה, יאפשר לכם להגיע במצב טוב יותר מאשר רבים ולהיות בכושר ירי גבוה – עוד לפני שלבשתם את מדי הזית.

לסיכום: במידה ואתם ורוצים להגיע לכושר גופני וירי קרבי, כדאי לנצל את התקופה שלפני הגיוס לטובה הכנה מדוקדקת. נסו לרוץ באופן מתודי ביחידות או בקבוצה ועבדו על יכולות הירי במטווחים שונים. זכרו שתמיד יש מקום לשיפור וכאשר מתחילים מוקדם, ניתן לראות תוצאות טובות יותר.

4.8/5 - (11 votes)
תוכן עניינים:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
    פתח וואטסאפ
    אפשר לעזור?
    לקוחות יקרים,
    לאור עומס הפניות נא לפנות בנושא רישיון נשק למשרד לביטחון פנים.

    תודה
    Call Now Button דילוג לתוכן