האם אני זכאי לרישיון נשק?

האם אני זכאי לרישיון נשק?

מדינת ישראל מאפשרת לאזרח בגילאים 21 ומעלה, לאחר שירות צבאי או לאומי, או בתפקיד קבע, אשר מתגוררים לפחות 3 שנים בארץ לקבל רישיון נשק, כל עוד הם עומדים בלפחות אחד מהתבחינים הבאים:

1- מגורים בישוב זכאי: ישובים זכאים הינם ישובים המוגדרים ברמת סיכון גבוהה מאחר והם נמצאים ביהודה ושומרון וישובים / שכונות צמודי גדר.  יש להיות תושב קבע בישוב לפחות 3 חודשים ממועד הגשת הבקשה.   שימו לב:  אם הנך תושב ישוב זכאי שלא שירת שירות צבאי או לאומי, עליך להיות בן 27 ומעלה.

2- שירות בצה"ל / מג"ב כלוחם רובאי 07 ומעלה, או בעל דרגת רס"ר או סגן ומעלה (או דרגה מקבילה בגופי ביטחון אחרים: משטרת ישראל, שב"ס, כיבוי אש).

3- שירות ביחידה מיוחדת.

4- בעל הכשרה ייחודית:  בוגר קורס מבאטחים אחיד או מאבטחי מתקן יל"ה; קורס מאבטחים שב"כ; בוגר קורס מאבטחים מלמ"ב.

 

5- שירות במשטרת ישראל שנתיים שירות קבע.

6-  כבאי:  כבאי פעיל, בעל ותק של שנתיים לפחות. 


7- עובד במגן דוד אדום (בהתאם לנהלים של הארגון) ומתנדב בגופי חירום והצלה:  "איחוד הצלה",  "זק"א" (בהתאם לנהלי הארגון). 

8-  עבודה בישוב זכאי.  אדם אשר בית העסק שבו הוא עובד נמצא באופן קבע בישוב זכאי, או אדם אשר מבצע את מרבית עיסוקו בישוב זכאי.

9- מורה דרך.

8- חקלאי מוכר.

10- יורה ספורטיבי: להיות משיוך למועדון ירי ולקחת חלק פעיל בפעילויות המועדון שנתיים לפחות.


11- מדריך ירי:  אדם אשר מועסק על ידי מטווח ומדריך בפועל. 

אתם עומדים בתבחיני הסף ובאחד מהתבחינים המצוינים ומבקשים להוציא רישיון לנשק פרטי?  

יש צורך בהגשה של בקשה מסודרת אל האגף לרישוי כלי ירייה במשרד לביטחון פנים, בתהליך פשוט דרך טופס דיגיטלי באתר האינטרנט של האגף.  לאחר מילוי הפרטים והעלאת המסמכים הנדרשים, הבקשה שלכם תיקלט ותבחן על ידי פקיד רישוי אגף כלי ירייה.  תהליך זה כולל בדיקות רקע הנערכת על המבקש (פלילי, נתונים רפואיים), ולבסוף ראיון פנים אל פנים עם פקיד הרישוי של אגף כלי ירייה.  בהנחה שאין משהו חריג, פקיד הרישוי יאשר לכם את הבקשה ואתם תקבלו "אישור מותנה להוצאת רישיון נשק".

עם קבלת האישור המותנה המיוחל, תוכלו לפנות אל חנות אשר מוכרת כלי נשק, ולקנות לכם אקדח שישמש אתכם להגנה עצמית. אחת החנויות המובילות בתחום כלי הנשק בישראל היא ארומה ארמס טקטיקל בע"מ אשר הינה חנות המוכרת כלי נשק כמו אקדחים, וכן תחמושת ואביזרי נשק ללקוחות פרטיים וגופי ביטחון. החנות ממוקמת בעיר פתח תקווה ומציעה ללקוחותיה ייעוץ אישי פרטני בכדי לסייע להם בבחירת הנשק והאביזרים המתאימים לו.

למה כדאי לרכוש דווקא אצל ארומה ארמס טקטיקל? 

אל החנות נוהרים אנשים מקהילת החמושים מכל רחבי הארץ – בזכות העובדה שמדובר על מקום שפתחו אנשים חובבי והעוסקים בתחום הנשק, המחזיקים בידע וניסיון רב, ויכולים לייעץ לכל פונה בכדי לוודא שהוא מקבל את הנשק המתאים לו ביותר. בארומה ארמס טקטיקל לא שמים דגש על מכירה של נשק ממותג מסוים אלא דווקא על התאמת הנשק ליורה, בכדי שהשימוש בו יהיה נוח ויעיל, ובמקרה של אירוע אמת חלילה, יוכל לשמש אותו בצורה הטובה ביותר. מקימי החנות חרטו על דגלם את המוטו "למען היורים על ידי היורים" והם מקיימים אותו מדי יום ביומו על ידי סיוע וייעוץ מקצועי לעשרות אנשים מקהילת היורים בארץ.

כמה תעלה לי רכישה של אקדח? 

יש מגוון רחב מאוד של אקדחים-  חדשים ומשומשים. מחיר אקדח פשוט משומש מתחיל בדרך כלל ב – 500 שקלים, ואילו אקדחים משומשים יותר מתקדמים ומודרניים מחירם בין 2000-2500 שקלים בדרך כלל. 
מחיר אקדח חדש מתחיל בסביבות ה3200-3500 שקלים, ויכול להגיע אף ליותר מ5000 שקלים, כאשר מדובר על אקדח מהדגמים היקרים יותר. צריך לזכור שלמחיר הזה יש להוסיף עוד כמה מאות שקלים הנדרשים עבור אביזרים נוספים ותחמושת לאקדח. חשוב לזכור! לא סתם קונים אקדח כי המליצו לכם עליו.  קונים אותו לאחר בדיקה מעמיקה עם אנשי מקצוע הוגנים וישרים, שיעזרו לכם לבחור את האקדח שהכי מתאים לכם.

סיוע בהוצאה של רישיון לנשק על ידי ארומה ארמס טקטיקל

זה לא סוד שכמעט כל תהליך בירוקרטי במדינת ישראל הוא משהו שיכול להתיש ולייאש כל אדם, וכך גם תהליך ההוצאה של רישיון נשק או חידוש רישיון נשק. ולכן, בכדי לסייע לאנשים לעבור את המשוכה הלא-פשוטה הזאת, ומתוך מחויבות לקהילת היורים בארץ, ארומה ארמס טקטיקל בע"מ מסייעת לכל יורה חדש המתקשה בהגשת הטפסים לעבור את השלבים הנדרשים, וכל זאת ללא תשלום או בקשת תמורה אחרת.

4.4/5 - (7 votes)
תוכן עניינים:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
    פתח וואטסאפ
    אפשר לעזור?
    לקוחות יקרים,
    לאור עומס הפניות נא לפנות בנושא רישיון נשק למשרד לביטחון פנים.

    תודה
    Call Now Button דילוג לתוכן