משפחת זיג 365 – האקדח הנמכר ביותר בארצות הברית

משפחת זיג 365 – האקדח הנמכר ביותר בארצות הברית

כלי נשק מהפכני בגזרת המיקרו-קומפקט

זיג 365 הוא מותג פופולארי מאוד של אקדחים חצי-אוטומטיים. מדובר בכלי נשק מהפכני בכל הקשור לאקדחי מיקרו-קומפקט בעלי קליבר 9 מ"מ. תכולת-קיבולת המחסנית שלו היא 12-17. הוא נוח וקל לנשיאה ולהתניידות ומאפשר נשיאה סמויה ללא כל בעיה. הוא קל משקל – שוקל 500 גרם ומגיע ל 620 גרם תלוי בדגם.  .

גוף האקדח עשוי פולימר. הוא בעל עיצוב ארגונומי ומחוספס המאפשר אחיזה מלאה ומהודקת וירי יציב למרות גודלו הקטן. כל אקדחי ה Sig P365  מגיעים עם כוונות לילה משולבות טריטיום. בשורה התחתונה מדובר באקדח אמין ושימושי ובהחלט ניתן לסמוך על התפעול שלו באופן מהיר ויעיל בעת חירום.

מדובר במשפחת אקדחים מאוד מגוונת, החל מהדגם המקורי (P365), ודגמים P365X, P365XL, P365 XMacro ועוד.

למי מתאימה רכישה של זיג 365?

זיג 365 מיועד לכל מי שמעוניינים מצד אחד באקדח קטן מאוד ונוח וקל מאוד לנשיאה – אך כזה שגם מאפשר פונקציונאליות גבוהה ואחיזה ביד מלאה – האקדח ממלא באופן ממוצע את היד למרות הגודל הזעיר יחסית שלו. אקדחים קטנים נוטים להיות קשים יותר לאחיזה ולתפעול, אך האחיזה של הזיג 365 בהחלט משפרת מאוד את יכולת השליטה והתפעול של הנשק והיא מפתיעה עבור נשק בגודל כזה.

באופן כללי ה-זיג 365 מתאים למרבית חברי הקהילה החמושה בישראל. מדובר בנשק אידיאלי לנשיאה סמויה ויומיומית קבועה. יש להתחשב כמובן במטרת הרכישה והשימוש בנשק ובמבנה וגודל היד והגוף של היורה ולבצע רכישה בהתאמה אישית מלאה בשביל למקסם בטיחות, נוחות ופונקציונאליות כאחד.

מותג הנשקים זיג זאוור – SIG SAUER

אחת מיצרניות הנשק הטובות והמובילות בעולם אשר מייצרת מגוון רחב של כלי נשק ואביזרים לנשק ומעסיקה כיום כ-1,200 עובדים. כבר מספר שנים שהיא משתפת פעולה באופן משמעותי ונרחב עם צבא ארצות הברית בהיקפים של מאות מיליוני דולרים. חברת ארומה ארמס היא מפיצה רשמית של מותג הנשקים המוביל "זיג זאוור" בישראל.

אביזרים ייעודיים לזיג 365

אצלנו בארומה ארמס תוכלו לרכוש לא רק כלי נשק מעולים, כמו ה-זיג 365, אלא גם מגוון רחב של אביזרים מקוריים כולל כספת לנשק – מוצר חובה על-פי חוק ועל-פי ההיגיון הבריא עבור כל מי שמחזיקים כלי נשק. בנוסף לכך תוכלו לרכוש נרתיקים פנימיים לאקדח ומחסניות מקוריות של זיג זאוור, כולל מחסניות ייעודיות ל-365 המכילות 10, 12, 15 ו-17 כדורים.

רכישה בהתאמה ארגונומית אישית בארומה ארמס

נשקים מובילים ותחרותיים כמו זיג 365 וכלי נשק מעולים נוספים זמינים לכם בחנות שלנו בפתח תקווה – הן נשקים חדשים והן נשקים יד 2, הן נשקים קטנים והן נשקים גדולים – מ-Sub-Compact ועד ל-Full Size. נשמח לספק לכם ייעוץ אישי לפני רכישה + התאמה ארגונומית אישית ע"י מדריכי ירי מוסמכים. זאת על-מנת להבטיח התאמה בין ייעוד הרכישה ומטרת השימוש בנשק ובין היד ומבנה הגוף שלכם.

אם טרם הוצאתם רישיון נשק באופן רשמי או שאתם מעוניינים לחדש רישיון נשק ונתקלתם בקשיים, אנחנו מסייעים גם בכל הקשור להוצאת רישיון – וזאת ללא תשלום נוסף ומתוך החזון והמחויבות שלנו לתרום לקהילה החמושה בישראל.

אתם מוזמנים להגיע לחנות שלנו באפעל 18, פתח תקווה, ליצור איתנו קשר במספר הטלפון 077-8038-224 או דרך הטופס הנמצא כאן.

מוזמנים גם לעיין בקטלוג של חברת זיג זאוור >>

נשמח לספק לכם שירות אישי בכל מה שצריך ולוודא שאתם רוכשים את הנשק האידיאלי עבורכם – ללא העדפה אישית מצידנו בכל הקשור לנשק או מותג ספציפי.

2.7/5 - (12 votes)
תוכן עניינים:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
    פתח וואטסאפ
    אפשר לעזור?
    לקוחות יקרים,
    לאור עומס הפניות נא לפנות בנושא רישיון נשק למשרד לביטחון פנים.

    תודה
    Call Now Button דילוג לתוכן