סמיט אקדח – אקדחים מעולים תוצרת מותג נשקים בינלאומי מוביל

סמיט אקדח – אקדחים מעולים תוצרת מותג נשקים בינלאומי מוביל

מותג הנשקים Smith & Wesson מייצר סדרות אקדחים שמכתיבות במידה רבה את הטרנדים וההתפתחויות בשוק הנשק העולמי. כבר 167 שנה שהוא מייצר מגוון אדיר של כלי נשק מסוגים שונים – כולל כמובן רשת רחבה של אקדחים במגוון גדלים – Sub-compact, Compact, Micro, Micro-Compact ו-Full Size. אם אתם מעוניינים לרכוש נשק איכותי ומתעניינים באופן ספציפי ברכישת סמיט אקדח – תמשיכו לקרוא ותקבלו מידע נוסף.

מותג הנשקים Smith & Wesson

החברה המובילה היא יצרנית האקדחים הגדולה ביותר בארצות הברית ואחד ממותגי הנשק המובילים בעולם. היא נוסדה בשנת 1856 ע"י 2 שותפים – Horace Smith & Daniel B. Wesson, שהקימו אותה לאחר ניסיון עסקי פחות מוצלח שלהם בשנת 1852. מאז ועד היום היא יצרה ומייצרת סדרות אקדחים שהשפיעו באופן משמעותי ועיצבו במידה רבה את שוק הנשק העולמי. ארסנל הנשקים שלה כולל אקדחים במגוון רחב של עיצובים, גדלים ודגמים + רובים ואביזרים לנשק.

אקדחים פופולאריים תוצרת Smith & Wesson

קצרה היריעה מלהכיל את כל דגמי האקדחים שמייצר מותג Smith & Wesson. להלן מספר אקדחים פופולאריים תוצרת המותג:

M&P9 M2.0 –  אקדח 9 מ"מ בעל גוף פולימרי בגודל קומפקטי המאפשר תכולת כדורים של 15-17 במחסנית..

יתרונות: אמינות גבוהה, מדויק, ניתן להתאמה ובעל אחיזה ארגונומית

M&P9 Shield Plus –  אקדח 9 מ"מ בעל גוף פולימרי דק בגודל Sub-Compact Slim. מגיע עם מחסנית בעלת קיבולת של 10+1 או 13+1 כדורים.

יתרונות: אקדח אמין, מצוין לנשיאה סמויה ובעל טקסטורה נוחה המאפשרת אחיזה מלאה.

Equalizer אקדח 9 מ"מ בעל גוף פולימרי בגודל Sub-Compact. מאפיין ייחודי הינו דריכה וטעינת מחסניות קלה מאוד. האקדח מגיע עם מחסניות של 10, 13 ו-15.  מאוד מומלץ לאוכלוסיות שצריכות תפעול קל של הנשק.

יתרונות: נשק ידידותי מאוד לשימוש וקל במיוחד לתפעול, קל לטעינה ולדריכה.

סמיט אקדח – כיצד בוחרים אקדח ספציפי?

הדרך לבחור כלי נשק לרכישה היא לעשות זאת בהתאמה אישית מלאה. על-מנת לעשות זאת באופן יעיל, יש להתחשב בפרמטרים כגון: מטרת הרכישה, העדפות אישיות, אופן השימוש, גודל היד ומבנה הגוף. רכישת נשק בהתאמה ארגונומית מבטיחה פונקציונאליות, בטיחות ונוחות מירבית, וכמובן שאלו פרמטרים קריטיים במיוחד כשמדובר ברכישה של כלי נשק חדש. ביחד עם סמיט אקדח מומלץ לרכוש גם כספת לנשק לצורך אחסון בטוח וחוקי.

רכישת אקדח סמיט תוצרת המותג המוביל בארומה ארמס

בחנות שלנו בפתח תקווה תוכלו לרכוש כלי נשק של המותגים המובילים בעולם – לרבות סמיט אקדח. בנוסף לכך תוכלו לרכוש גם אביזרים מקוריים לנשק, כולל נרתיקים פנימיים לאקדח.

חשוב לנו לציין שאנחנו כאן בשביל ולמען הקהילה החמושה בישראל – ואתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, לרבות אם אתם צריכים סיוע בהוצאת רישיון נשק או חידוש רישיון נשק קיים.

כל נשק שאנחנו מוכרים מותאם באופן אישי לאדם שרוכש אותו – התאמה ארגונומית באמצעות מדריכי ירי מוסמכים. אנחנו לא מתבססים על העדפה אישית שלנו בעת ההתאמה – אלא רק על הנתונים, המטרות והצרכים של הלקוחות.

אתם מוזמנים להגיע לחנות שלנו באפעל 18, פתח תקווה או לחילופין ליצור איתנו קשר כאן או במספר הטלפון 077-8038-224 ונשמח לסייע לכם בכל מה שצריך.

3.9/5 - (14 votes)
תוכן עניינים:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
    פתח וואטסאפ
    אפשר לעזור?
    לקוחות יקרים,
    לאור עומס הפניות נא לפנות בנושא רישיון נשק למשרד לביטחון פנים.

    תודה
    Call Now Button דילוג לתוכן